Rapportering

God kommunikation er det vigtigste i et godt samarbejde. 100% gennemsigtighed med fuld rapportering & indsigt.

Du ved altid hvor meget vi laver og hvornår vi har lavet det. Vi følger en Marketing plan, sammen med løbende rapportering og dataindsigt får du en aftale med 100% gennemsigtighed og fuldt overblik over jeres marketing strategi. Med en kampagneoversigt, rapporteringsark og din egen materialemappe har du fuld adgang til materiale, data og kampagneplan. Du holdes løbende opdateret via email, ligesom vi med jævne mellemrum følger op.

Serviceaftale eller Fullsevice

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Løbende rapportering

Vi rapporterer løbende via ‘Rapporteringsarket’ og dokumenterer helt ned til 10 minutters intervaller. Du modtager desuden løbende rapporter hver måned via email.

Kvartalvis opsummering

Hvert kvartal følger vi op på Keyword, Kampagner, Arbejdsindsats, Resultater & fremtidige opgaver.

Årlig opgørelse

En anbefalet aftaler løber 36 mdr. Hvert år modtager du udførlig opgørelse over året der er gået, sammenlignet med året før.

  • Kampagner
  • Keywords
  • Besøg & statistik (Analytics)
  • Organiske placeringer
  • Email-kampagner

'Rapporteringsarket'

Online rapporteringsark som du ALTID har adgang til og som opdateres løbende som arbejdet udføres.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Dashboard

Løbende rapportering via online rapporteringsark

Med vores Data-dashboard har du adgang til alt den data som vi indsamler fra dine platforme. Vi modtager data fra din hjemmeside, facebook, linkedin, Google – Med andre ord, fra alle dine platforme. Denne data samles til dataprofiler i samlet data dashboard med nem oversigt over dine besøgende. Med vores Budget-dashboard har du adgang til dine specfikke målgrupper, kampagner og hvad de enkelte har brugt af budgettet og ikke mindst, hvad de har givet igen. Ved løbende at optimerer kampagner og dataprofiler sørger vi for at du får mest muligt ud af dit budget. Hvad er gået godt og hvad kan gøres bedre. Hvor skal vi fokusere og hvor kan vi spare nogle kræfter. Det er alt sammen noget vi kigger på i den halvårlige rapport. Rapporten dækker en 360 graders analyse af det samlede årshjul, inkl. en eventuelt opdatering af hjemmesiden, en såkaldt “forårs- og efterårsrengøring”. Det er også her vi kigger på og opdatere processer som kan automatiseres.