Spring til indhold

Samarbejdet

Tak fordi du har valgt et samarbejde med os! For at få mest muligt ud af vores samarbejde, bør du læse nedenstående.

Vi laver ikke bindinger for at fange dig. Vi betragter det som et ligeværdigt samarbejde, som vi i lige så høj grad investerer i. Det betyder at vi kan leve med færre kunder, til fordel for at koncentrerer os om at lære din forretning at kende og kæmpe din kamp sammen med dig.

Vi anbefaler en 3 årig aftale til nyere eller mindre virksomheder. Hvis du er mere etableret og vil maksimere udbyttet, med en lavere månedlig omkostning skal du vælge en 5 årig aftale (30% besparelse)

Med en kort aftale har vi ikke mulighed for at optimere en kampagne, da der endnu ikke er indsamlet nok Data og vi endnu ikke er inde i din forretning. Derfor har vi kun aftaler af minimum 12 måneder. Vi anbefaler dog 3- eller 5 årige aftaler, således at vi kan ‘så nogle frø’ og høste dem senere på året. Uanset hvilket Årshjul der er tale om, går der typisk noget tid før effekten og udbyttet viser sig. Alle Årshjul er en løbende proces som man aldrig bliver færdig med. Hverken Søgeoptimering, Sociale medier, Annoncering eller email-marketing er et ‘projekt’, men et samarbejde som bygger på indsigt og hårdt arbejde!

  • En aftale løber altid minimum 12 måneder
  • 20% Rabat på 36 måneders aftaler
  • 30% Rabat på 60 måneders aftaler

Alle aftaler SKAL tilmeldes Leverandør-Service til Automatisk betaling. Du skal ikke selv gøre noget. Det er noget som vi tilmelder dig.

  • 5% Rabat på Kvartalvis fakturering
  • 10% Rabat på Halvårlig fakturering

Vi(L DU) investerer i samarbejdet?

Jo mere du investerer i samarbejdet – Jo mere gør vi!
For at få det bedst mulige fundament at bygge på. Aftaler på 3 og 6 måneder vil simpelthen ikke give den effekt som vi arbejder hen imod på sigt. Ofte tager det 3 måneder alene at lave strategien. Vi anbefaler derfor aftaler på 36 eller 60 måneder.

Langt & stærkt samarbejde

Jo mere du investerer i samarbejdet – Jo mere gør vi!
Samarbejdet giver os tid til at udføre et seriøst stykke arbejde og skabe resultater som vi kan stå på mål for. Resultaterne skal ses over en lang periode, ikke på ugentlig eller månedlig plan. For at se det endelige resultat af vores arbejde kan der sagtens gå 1-2 år og det tager op til 3-5 år at skabe resultater baseret på indsigt i dit univers, Indsamlet data og optimering ud fra effekten fra tidligere kampagner. Med henblik på at få det bedste resultat, skal vi sætte os ind i din forretning og vi skal skabe materiale og ikke mindst udvikle dette materiale, som i takt med tiden kan optimeres via dataindsigt

Får du nok ud af samarbejdet?

Vi bruger et bestemt antal timer om måneden på din SEO serviceaftale. Sociale medier definerer vi ved “daglig aktivitet” og løbende opslag. Ved betalt annoncering kender du klik-prisen på forhånd og email-kampagner udvælges og planlægges, ud fra periodens bedst præsterende materiale på tværs af platforme. Arbejdet opgøres derfor ikke i resultater.

Hvis dine konkurrenter bruger (meget) mere, tid på at tilføje værdi og/eller investerer i paid annoncering. Så er en lille SEO pakke på 9 timer om måneden ikke nok til at slå de mest aktive. Du bør også bruge Paid marketing som supplement til din øvrige marketing og ikke mindst booste den organiske trafik (almindelig gratis trafik). 

Rapportering - Det har vi lavet!

Vi rapporterer alt hvad vi laver og din data er frit tilgængelig. Du skal dog være opmærksom på at disse ting er noget som du selv skal gå ind og kigge på. Du får dog en månedlig reminder herom.

RESULTATER - Det har vi opnået!

Vi rapporterer alt hvad vi laver og din data er frit tilgængelig. Du skal dog være opmærksom på at disse ting er noget som du selv skal gå ind og kigge på. Du får dog en månedlig reminder herom.

DataIndsamling & Målgrupper

Vi indsamler data, som vi benytter til at skabe “targets” & Arketyper. Altså persontyper eller større specifikke målgrupper som umiddelbart har en interesse. På den måde kan vi producere materiale & indhold som taler direkte til netop de personer.

Data er meget mere end bare besøgstal og statistik. Vi indsamler nemlig ikke bare besøgstal. Tværtimod bruger vi data fra dine besøgende til at finde den mest relevante målgruppe. Data modtager vi via sporingsværktøjer fra bl.a. Google, Facebook, Linkedin –  sammenholdt med den generelle adfærd der er på det enkelte Keyword kan vi ‘spore’ os ind på den mest relevante målgruppe eller Arketype hvis vi skal være meget målrettede. Vores A.I. værktøjer sørger konstant for at optimere kampagnerne og de specifikke målgrupper der er tilknyttet.

Når først den besøgende har vist interesse, kan vi via Re-target annoncer, “Følge efter” vedkommende et godt stykke ud i fremtiden og dermed ikke bare præsentere interessante emner som frister. Vores A.I arbejder med denne data, på at optimere kampagnens effekt ud fra den besøgende adfærd – Som så kan bruges til at ramme flere personer med samme karaktertræk og interesser.

Fast kontaktperson

Fast kontaktperson som kender din forretning

Med et fast samarbejde har du en Client Manager tilknyttet. En Client manager tager sig i gennemsnit af 15-20 kunder. Vedkommende kender derfor til dine ting og “kæmper” din kamp internt i organisationen. Det er din Client Manager som er din primære kontaktperson, som også besøger dig, hvis/når der er behov for det.

Opret opgaver

Når du benytter Webmaster/Ad-hoc funktionen.
Bedes du venligst sætte dig ind i reglerne for brug.
Det er en funktion som vi tilbyder som en ekstra service.

BEMÆRK: Din Client manager kan IKKE tage imod opgaver.

Opret opgaver

Når du benytter Webmaster/Ad-hoc funktionen.
Bedes du venligst sætte dig ind i reglerne for brug.
Det er en funktion som vi tilbyder som en ekstra service.

BEMÆRK: Din Client manager kan IKKE tage imod opgaver.