KONTAKT OS

Allerede kunde hos os? Ring eller skriv en email direkte til din personlige Client manager for hurtig og effektiv service. (Find kontaktoplysninger nederst)

I perioder med ekstra travlhed vil vores hovednummer henvise dig til hjemmesidens FAQ. Vi anbefaler at du prøver at finde svaret via vores hjemmeside hvor svaret på det meste kan findes eller send os en email som vi handler på indenfor kort tid.

Find svaret her

IntoSpace ApS – Vi er et digitalt bureau med speciale i digital online marketing. Vi er en del af SpaceGruppen.com som driver en række bureauer med et ben i flere kreative digitale brancher – Læs mere

FÅ MaKSIMAL udbytte AF
SAMARBEJDET

Vi er ikke bare en leverandør –
Vi er din samarbejdspartner.

Hjælp os med at hjælpe dig. Der er allerede en komplet plan og process for den serviceaftale du har og vi fokuserer på at eksekverer denne interne plan (Overordnet plan fremgår af produktet her på siden og vi rapporterer løbende udført arbejde) Faktum er at jo mere “Støj” der skabes omkring samarbejdet, jo mere tid går der fra eksekvering af planen, med reducerede resultater som konsekvens. Brug os når du virkelig har brug for hjælp og selv har givet det et forsøg. Vi rapporterer løbende og opsummerer typisk hvert kvartal. Men resultater vises bedst frem over længere perioder, der er ikke noget at se fra måned til måned, men det ses tydeligt på årsbasis i sammenligning med tidligere år. Resultater er typisk organiske og tillægges stor værdi til at starte med. Det kræver derfor tid for at se om resultatet er et stabil og blivende.

klippekort OPGAVER

Ad-hoc opgaver via Fullservice udføres kun såfremt de er korrekt oprettet via klippekort funktionen til formålet, hvor opgaver kommer direkte ind i development. Det bedste resultat afhænger af hvor godt opgaven er beskrevet. Vi løser opgaver som de kommer ind  (typisk indenfor 5-8 hverdage, dog kan det tage op til 14-21 hverdage i travle perioder) Opgaver sendt via e-mail slettes omgående og opgaver aftalt eller kommunikeret ved møder eller i telefon, udføres efter bedste evne, uden ansvar for at det huskes eller korrekt videreformidles til development af den enkelte Client Manager. Hvis du ikke selv opretter opgaven i systemet efter mødet/samtalen betragtes det ikke som en  officel Ad-hoc opgave. 

effektive Møder

Sandheden er at mange møder, som vores Client managere kører på tværs af landet for, burde have været et 10 minutters opkald i telefonen. Vi kommer meget gerne ud til jer eller vi kan holde møder i vores flotte mødelokaler. Vi beder dog om at der er en fast relevant agenda til mødet og har en varighed på max. 30 minutter for at optimerer vores arbejdsprocesser. (Undtaget Special opgaver uden for normale processer)

Hvad kan vi gøre for dig?

Bemærk at det IKKE er din Client Manager som udfører opgaver for dig.
Din Client manager videreformidler dine ønsker til de rette specialister i vores Development afdeling.
En Client Manager har sat sig grundigt ind i dit forretning og branche. Ligesom de har stor indsigt i den digitale branche.
Din Client Manager er en rådgiver.

Jesper katz
Kenni Krogh
LIS A.I
SEBASTIAN

Har du ikke fået en Client manager endnu?
kontakt den client manager, som du synes ser sødest ud 🙂