SEM Marketing

SEM marketing dækker over Google Ads & Display annoncering med annoncebudget til hver enkelt kampagne.

I en komplet kunderejse udgør 30-40% af trafikken, besøgende som kommer fra Paid Marketing (Det vi kalder SEM). Typisk fra ‘Sponsoreret links’ (Google Adwords) og Google Display Annoncering.

Paid Marketing, er vigtig for at du kan få nye kunder i din butik. Det er også en måde hvorpå du bruger Re-targeting på. Det vil sige brugere som var forbi din side som du gerne vil kommunikere med over en given tid efterfølgende. Det er også en måde hvorpå vi kan brande dine produkter og ydelser på. Det er her vi måler investeringer i afkast.

    SEM & Re-target Marketing

    Få mere information og kom i gang med Google Ads & Display kampagner.

    SEM Serviceaftale

    Google Ads & Display Annoncering

    Display annoncering bliver bygget oven på Google search Ads kampagner. Med Google Search ads køber vi ‘ejerskab’ over det specifikke keyword som kampagnen er bygget på og booster samtidig dine organiske placeringer

    Keywords & Kampagner

    Udvid din kampane med Display annoncering og Re-target marketing. Display annoncer er grafiske banner som vises på landets største hjemmesider og landsdækkende medier.

    SEM Marketing

    Paid Marketing er bygget på Keywords. Enten som Shotgun-kampagne der dækker flere Keywords med mindre målretning. Eller Sniper-kampagne hvor kun et Keyword er i fokus for kampagnen. Herunder har vi samlet en række forkortelser som du vil løbe ind i flere gange.

    Uforpligtende snak ...

    Vi er et lille team af SEM marketing eksperter med Head of SEM, Jesper Katz i spidsen. Ring direkte til Jesper på Telefon: 29 25 22 94 og tag en uforpligtende snak om Google Ads, Display annoncer, Keyword & kampagner.